فن آوری جدید سالن‌های کنفرانس

برای گسترش ارتباطات، شما ابتدا باید آنچه را که دیگران می‌گویند را به خوبی بشنوید. فن آوری جدید با ارائه صدای واضح و قابل فهم، کمک شایانی به پیشبرد این هدف می‌کند.
سیستم صوتی مورد استفادۀ شما باید بتواند صدای خوبی را در اختیار شما قرار دهد. شما در یک اتاق کنفرانس، نیاز به نوعی فن آوری خواهید داشت که علاوه بر سهولت استفاده، با استانداردهایی که طراحی براساس آن انجام شده است، هماهنگی داشته باشد.

در رابطه با فن آوری‌های صوتی، ویژگی‌های زیر برای شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌ها مهم هستند:

  • کیفیت صوتی بالا
  • طراحی زیبا
  • بهره برداری ساده و بدون نیاز به آموزش گسترده
  • هماهنگی کامل بین اجزا و قطعات
  • مدرن بودن و استفاده از فن آوری قابل اعتماد
    البته واضح است که همه سالن‌های کنفرانس یکسان نیستند. بنابراین سیستم های کنفرانس صوتی راه حل‌های مختلفی را متناسب با شرایط متفاوت ارائه می‌دهند.

راه حل‌ها و سیستم‌های صوتی مناسب برای اتاق‌های کنفرانس
برای داشتن وضوح صوت به منظور خوب فهمیدن و فهمیده شدن در سیستم های کنفرانس، برای تمامی پروژه های مقیاس کوچک، متوسط و یا بزرگ، نیاز به سطح بالایی از کیفیت و توجه به جزئیات خواهیم داشت. هر موقعیتی چالش خاصی را پیش‌روی فن آوری مورد استفاده قرار می‌دهد، راه حل‌های زیر می‌توانند برتمامی این چالش‌ها فائق آیند.

راه‌ حل اول: انعطاف پذیری
راه حلی برای سالن‌های کنفرانس کوچک تا متوسط، شبکه توزیع صوتی (ADN) و مرکز کنترل رسانه‌ای، یک راه حل موثر و قابل انعطاف بر اساس جدیدترین تحولات فن آوری را برای شما فراهم می‌کند. این به این معنی است که شما از نصب آسان و راه اندازی سریع سیستم کنفرانس، صدای شفاف برای فهم مطلوب صحبت‌ها و طراحی عالی و هماهنگ با طراحی داخلی اتاق خود بهره مند خواهید شد. این راه حل برای اتاق‌های کنفرانس با ۴۰۰ شرکت کننده مناسب می‌باشد.

راه‌ حل دوم: گزینه‌های بیشتر، هزینه کمتر
این راه حل برای انتقال نظرات تمامی شرکت کنندگان در همایش‌ها وجلسات بزرگ به صورت واضح و به طور یکنواخت طراحی شده است، حتی اگر آنها به زبان‌های مختلفی صحبت ‌کنند. این روش بدون محدودیت حجم و با استفاده از تکنولوژی انتقال پیچیده، تضمین می‌کند که هر کس حتی زمانی که از یک مترجم استفاده می‌کند، می‌تواند شنیده و درک شود. اکثر برنامه‌های کاربردی نیاز به تقویت کننده‌های اضافی ندارند که این خود باعث کاهش هزینه و نیز کاهش زمان تنظیم کردن دستگاه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.